נתניהו ובן גביר ביקרו בבסיס יחידה 33 • תיעוד

שלמה ריזל 2 Comment on נתניהו ובן גביר ביקרו בבסיס יחידה 33 • תיעוד

ראש הממשלה נתניהו ללוחמי יחידה 33 "הגדעונים": "יחידה שנלחמת כל ימות השנה וגם ביום הארור, באותה השבת הארורה. משטרת ישראל תחת המפכ"ל עושה עבודה קודש, כל הזמן, להגן עלינו, כולל הבוקר"

צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

וידאו: איתי בית-און /לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שני) ביחידה 33 (הגדעונים), במרכז הארץ. לביקור התלוו השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי.

ראש הממשלה קיבל סקירה ממפקד היחידה על הקרבות אותם ניהלה היחידה בגזרת כפר עזה, באנדרטת "חץ שחור" ובגזרת פיקוד דרום. וכן, צפה רה"מ נתניהו בהפעלת חפ"ק מבצעי וביכולת מסווגת נוספת.

בנוסף, ראש הממשלה צפה בהדמיה של פעילות מבצעית המשלבת יכולת סיערוב, הונאה ומעצר בתא שטח ערבי.

בסיום שוחח רה"מ נתניהו עם לוחמי היחידה, שחלקם הגדול היו בקרבות בדרום. רה"מ הודה ללוחמי היחידה שיחד עם משטרת ישראל, צה"ל והשב"כ נלחמו ונלחמים בתעוזה רבה למען ביטחון המדינה.

צילומים: עמוס בן גרשום /לע"מ

ראש הממשלה נתניהו ללוחמי יחידת הגדעונים: "אני פה עם שר הבל"ם, עם המפכ"ל ויחידת העלית גדעונים. יחידה שנלחמת כל ימות השנה וגם ביום הארור. למעלה מ-50 שוטרים ושוטרות הקריבו את חייהם כדי להציל את אזרחי המדינה. אנחנו מרכינים ראש לזכרם וגבורתם להקרבתם.

"משטרת ישראל תחת המפכ"ל עושה עבודה קודש, כל הזמן, להגן עלינו, כולל הבוקר, ויש חוב של כל אזרחי ישראל, במיוחד בימים האלה – אני מצדיע בפניכם.

"אתם עובדים גם בשיתוף פעולה מלא עם כוחות אחרים ועם השב"כ. השב"כ, תחת ראש השב"כ, עשו ועושים עבודה נסתרת גדולה מאוד, גם בשילוב זרועות הביטחון האחרים, וגם פעולה נסתרת שמצילה חיים כל הזמן – אני מצדיע להם.

"וכמובן כל זרועות הביטחון יחד עובדים איתכם, עם הרמטכ"ל, עם המפקדים, עם צה"ל, שנמצאים בקו החזית ומגינים על המולדת שלנו. אנחנו נלחמים על הבית – ואנחנו ננצח, בעזרת האנשים האלה ואחרים שחדורים ברוח לחימה, ברוח הקרבה, ברוח הניצחון. תודה לכם".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    למה בן גביר בלי כיפה

    1. כי ’’היה רוח’’ אז הוא הוריד אותה..

      כנראה, שכמה שחרד’’לי ובלה בלה בלה – מזרחניק נשאר מזרחניק.